Possibilities and limitations of learning in Zoom, on campus, and in VR – students’ experiences of hybrid learning spaces
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Journal of geography in higher education
ISSN-P (painettu)
0309-8265
ISSN-E (elektroninen)
1466-1845
ISSN-L (linking)
0309-8265
Kustantaja
Taylor & Francis
Julkaisun JUFO ID
60506
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
1.47
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
49
Lehden/sarjan numero
4
Sivunumerot
513-531
DOI
10.1080/03098265.2025.2521264
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
519 Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Avainsanat
face-to-face interaction; hybrid learning space; telepresence robot; virtual reality (VR); Zoom; tacit knowledge
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This work was supported by the Research Council of Finland, project [348137].
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001513435300001
Scopus -tunniste
2-s2.0-105009014134