Possibilities and limitations of learning in Zoom, on campus, and in VR – students’ experiences of hybrid learning spaces

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
2
Tekijät
Mäntyoja, Marianne; Hautala, Johanna
Paikalliset tekijät
Yksikkö
Tekijä
Hautala, Johanna Tuulikki
Yksikkö

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Journal of geography in higher education
ISSN-P (painettu)
0309-8265
ISSN-E (elektroninen)
1466-1845
ISSN-L (linking)
0309-8265
Kustantaja
Taylor & Francis
Julkaisun JUFO ID
60506
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
1.47
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
49
Lehden/sarjan numero
4
Sivunumerot
513-531
DOI
10.1080/03098265.2025.2521264
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
519 Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede
Avainsanat
face-to-face interaction; hybrid learning space; telepresence robot; virtual reality (VR); Zoom; tacit knowledge

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This work was supported by the Research Council of Finland, project [348137].

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001513435300001
Scopus -tunniste
2-s2.0-105009014134