Effect of Turbine Upstream Geometry on Pulsating Flow and Turbocharged Si-Engine Performance

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Kim, Jeyoung; Chiong, Meng Soon; Rajoo, Srithar
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
International journal of automotive technology
ISSN-P (painettu)
1229-9138
ISSN-E (elektroninen)
1976-3832
ISSN-L (linking)
1229-9138
Kustantaja
Korean Society of Automotive Engineers
Julkaisun JUFO ID
58258
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisumaa
Korean tasavalta (Etelä-Korea)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan volyymi
24
Lehden/sarjan numero
2
Sivunumerot
527-539
DOI
10.1007/s12239-023-0044-3
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
214 Kone- ja valmistustekniikka, 213 Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka, 218 Ympäristötekniikka
Avainsanat
1D engine simulation; Pulsating exhaust flow; Exhaust geometry; Exhaust resistance; Boosting system; Low-speed torque

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:000953162900019
Scopus -tunniste
Scopus:85150901684