Teaching for paradigm shifts: Supporting the drivers of radical creativity in management education
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Katsausartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Educational research review
ISSN-P (painettu)
1747-938X
ISSN-E (elektroninen)
1878-0385
ISSN-L (linking)
1747-938X
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
55079
Julkaisun JUFO-taso
3
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
6.64
Julkaisumaa
Alankomaat
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
45
Artikkelinumero
100641
DOI
10.1016/j.edurev.2024.100641
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
516 Kasvatustieteet, 512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Creativity; Radical creativity; Paradigm-breaking creativity; Paradigm-relatedness; Business school; Paradigm shift
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This research has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 964678. The work has also been supported by EIT HEI Initiative Project “C-ACCELERATE”, Aalto University's project “CREATNet”, and Saastamoinen Foundation.
Tutkimusaineistotiedot
Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
Data will be made available on request.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001331108500001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85205434286