One Solution Does Not Fit All: Reward-Based and Meaningful Gamification in Higher Education

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
2
Tekijät
Jaskari, Minna-Maarit; Syrjälä, Henna

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Practices and Implementation of Gamification in Higher Education; Advances in Educational Technologies and Instructional Design
Emojulkaisun toimittajat
Membrive, Veronica
ISBN (painettu)
979-8-3693-0716-8
ISBN (elektroninen)
979-8-3693-0717-5
Lehden/sarjan nimi
Advances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series
ISSN-P (painettu)
2326-8905
ISSN-E (elektroninen)
2326-891
Kustantaja
IGI Global
Julkaisun JUFO ID
5478
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Sivunumerot
22-49
Artikkelinumero
Chapter 2
DOI
10.4018/979-8-3693-0716-8.ch002
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Gaming in Education; Higher Education; Pelillistäminen; merkityksellinen pelillistäminen; korkeakouluopetus; markkinoinnin korkeakouluopetus

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
Scopus:85189126913