One Solution Does Not Fit All: Reward-Based and Meaningful Gamification in Higher Education
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Practices and Implementation of Gamification in Higher Education; Advances in Educational Technologies and Instructional Design
Emojulkaisun toimittajat
Membrive, Veronica
ISBN (painettu)
979-8-3693-0716-8
ISBN (elektroninen)
979-8-3693-0717-5
Lehden/sarjan nimi
Advances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series
ISSN-P (painettu)
2326-8905
ISSN-E (elektroninen)
2326-891
Kustantaja
IGI Global
Julkaisun JUFO ID
5478
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Sivunumerot
22-49
Artikkelinumero
Chapter 2
DOI
10.4018/979-8-3693-0716-8.ch002
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Gaming in Education; Higher Education; Pelillistäminen; merkityksellinen pelillistäminen; korkeakouluopetus; markkinoinnin korkeakouluopetus
Lähdetietokantojen tunnukset
Scopus -tunniste
Scopus:85189126913