Effect of late diesel injection on close-coupled SCR + ASC during DPF regeneration period

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
9
Tekijät
Ovaska, Teemu; Spoof-Tuomi, Kirsi; Niemi, Seppo; Valkjärvi, Pauli; Maunula, Teuvo; Mikulski, Maciej; Lehtoranta, Kati; Alanen, Jenni; Happonen, Matti
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Fuel
ISSN-P (painettu)
0016-2361
ISSN-E (elektroninen)
1873-7153
ISSN-L (linking)
0016-2361
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
56403
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
1.64
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
381
Artikkelinumero
133406
DOI
10.1016/j.fuel.2024.133406
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
222 Muu tekniikka
Avainsanat
Diesel engine; Nitrogen oxides; Selective catalytic reduction; Late diesel injection; Regeneration

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This research was funded by Business Finland under the project ‘Clean Propulsion Technologies’ (38475/31/2020)

Tutkimusaineistotiedot

Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data that has been used is confidential.

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001334307900001