Artificial intelligence (AI) competencies for organizational performance : A B2B marketing capabilities perspective

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
5
Tekijät
Mikalef, Patrick; Islam, Najmul; Parida, Vinit; Singh, Harkamaljit; Altwaijry, Najwa
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Journal of business research
ISSN-P (painettu)
0148-2963
ISSN-E (elektroninen)
1873-7978
ISSN-L (linking)
0148-2963
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
59794
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan volyymi
164
Artikkelinumero
113998
DOI
10.1016/j.jbusres.2023.113998
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Artificial intelligence; B2B marketing; AI competencies; Core competencies theory

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This research was financially supported by the Slovenian Research Agency (www.arrs.gov.si) within the research program P5–0441. The funders had no role in the study design, data collection and analysis, decision to publish, or preparation of the manuscript. This work was supported by the Distinguished Scientist Fellowship Program (DSFP) at King Saud University, Riyadh, Saudi Arabia.

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001004870100001
Scopus -tunniste
Scopus:85158831277