Value Paradox in International Print Advertising: Insights from Culturally similar Countries

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
3

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
7
Tekijät
Salman, S.; Larimo, J.; Konkatanen, M.; Vincze, Z.; Biedenbach, G.; Ummik, K.; Kuusik, A.
Paikalliset tekijät
Tekijä
Saleem, Salman
Tekijä
Larimo, Jorma Antero

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Challenges in an age of (dis)engagement : Proceedings of the 15th International Conference on Research in Advertising (ICORIA)
Emojulkaisun toimittajat
Vesna Žabkar; Urša Golob; Mateja Kos Koklič; Tomaž Kolar; Klement Podnar
ISBN (painettu)
978-961-240-306-5
Konferenssin nimi
International Conference on Research in Advertising, Faculty of Economics
Kustantaja
Univerity of Ljubljana
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Julkaisumaa
Slovenia
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2016
Ilmoitusvuosi
2016
Sivunumerot
490-506
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Luokitukset ja lisätiedot

Lisätietoja
15th International Conference on Research in Advertising, Faculty of Economics, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia.