Evaluating customer experience and perceived value of digital media services -Case Big Brother

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
3

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Halkoaho, Jenniina; Laaksonen, Martti; Vainionpää, Sanna
Paikalliset tekijät
Tekijä
Sihvonen, Jenniina Mira Marjaana
Tekijä
Laaksonen, Martti

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
The Nordic Conference on Experience conference proceedings
Emojulkaisun toimittajat
Vuokko Palonen, Tritonia
ISBN (painettu)
978-952-67360-0-6
Konferenssin nimi
Nordic Conference on Experience
Kustantaja
Medusa Group of Vaasa Consortium of Higher Education
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Julkaisumaa
Suomi
Kansainvälisyys
Ei

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2010
Ilmoitusvuosi
2010
Lehden/sarjan numero
TRITONIANA 10
Sivunumerot
94-111
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Luokitukset ja lisätiedot

Lisätietoja
a world-famous reality TV-format Big Brother provides viewers with various digital media services (e.g. to see more programming if wanted via 24/7 service) and possibilities to participate programming (e.g. to vote for contestants). Aim of this sutyd is to understand conditions for creating willingness to pay for such additional services. Our empirical findings are based onfocus group discussions among Big Brother viewers. We examine customer experiences on Big Brother and disucss the challenges of creating balance between perceived sacrifices and perceived value form a managerial viewpoint. We seek to identity the elements of digital media services that lead to customer perceived value and examine the conditions in which customers are willing to make temporal and economical sacrifices in order to engage in digital media services.