Symbolically valuable for the customer? A longitudinal analysis of the interlinkages between the brand and relationhsip development activities of a furniture manufacturer

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
1

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
1
Tekijät
Norrgrann Anu

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Managing the Intangibles: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context
Emojulkaisun toimittajat
C. Jayachandran; Gian Luca Gregori
ISBN (painettu)
978-88-907795-7-2
Konferenssin nimi
International conference of the Society for Global Business & Economic Development
Lehden/sarjan nimi
International conference of the Society for Global Business & Economic Development
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Julkaisumaa
Italia
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2014
Ilmoitusvuosi
2014
Sivunumerot
807-8018
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Luokitukset ja lisätiedot

Lisätietoja
Proceedings of the 13th international conference of the Society for Global Business & Economic Development