Symbolically valuable for the customer? A longitudinal analysis of the interlinkages between the brand and relationhsip development activities of a furniture manufacturer
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
1
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Managing the Intangibles: Business and Entrepreneurship Perspectives in a Global Context
Emojulkaisun toimittajat
C. Jayachandran; Gian Luca Gregori
ISBN (painettu)
978-88-907795-7-2
Konferenssin nimi
International conference of the Society for Global Business & Economic Development
Lehden/sarjan nimi
International conference of the Society for Global Business & Economic Development
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Julkaisumaa
Italia
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2014
Ilmoitusvuosi
2014
Sivunumerot
807-8018
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Luokitukset ja lisätiedot
Lisätietoja
Proceedings of the 13th international conference of the Society for Global Business & Economic Development