Consumer Culture: Literature Review

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A3. Kirjan tai kokoomateoksen osa
Tyyppi
2

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
13
Tekijät
Klaus–Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, Stefan Behrens, Carmen R. Santos, Ana R. Pertejo, Inés Kuster, Stéphane Ganassali, Jean Moscarola, Daniele Dalli, Pirjo Laaksonen, Darach Turley, Alexandra Kenyon, Matteo Corciolani
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Consumption Culture in Europe: Insight into the Beverage Industry
Emojulkaisun toimittajat
Carmen R. Santos (University of Leon, Spain), Stéphane Ganassali (University of Savoie, France), Francesco Casarin (University of Venice, Italy), Pirjo Laaksonen (University of Vaasa, Finland) and Hans-Ruediger Kaufmann (University of Nicosia, Cyprus & International Business School at Vilnius University, Lithuania)
ISBN (painettu)
978-1-4666-2857-1
Kustantaja
IGI Global
Kanava
Kirjakustantaja
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2013
Ilmoitusvuosi
2014
Sivunumerot
72-99
DOI
10.4018/978-1-4666-2857-1.ch002
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot