Is there a European Shopping-Related Lifestyle?: Investigating the Interaction between National Culture and Shopping-Culture

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A3. Kirjan tai kokoomateoksen osa
Tyyppi
2

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
11
Tekijät
Laaksonen, Pirjo; Hellén, Katarina; Santos, Carmen R.; Abad-Conzáles, Julio; Brockdorff, Noellie; Aammit, Clive; Caillieri, Liberato Turley,; Darach; Andronikidis, Andreas I.; Avonitis, George J.; Papastathopolou, Paulina
Paikalliset tekijät
Tekijä
Hellen, Pia Katarina

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Consumption Culture in Europe : Insight into the Beverage Industry
Emojulkaisun toimittajat
Carmen R. Santos; Stéphane Ganassali; Francesco Casarin; Pirjo Laaksonen; Hans-Ruediger Kaufmann
ISBN (painettu)
978-1-4666-2857-1
Kustantaja
IGI Global
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2013
Ilmoitusvuosi
2013
Sivunumerot
166-210
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei