Classroom tandem - Outlining a Model for Language Learning and Instruction

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A1. Alkuperäisartikkeli
Tyyppi
1

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
4
Tekijät
Karjalainen, Katri; Michaela Pörn; Fredrik Rusk: Linda Björkskog
Paikalliset tekijät
Tekijä
Hansell, Katri
Yksikkö
Pohjoismaiset kielet (oppiaine)

Julkaisukanavan tiedot

ISBN (painettu)
-
Lehden/sarjan nimi
International electronic journal of elementary education
ISSN-P (painettu)
1307-9298
Julkaisun JUFO ID
78309
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Turkki
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2013
Ilmoitusvuosi
2013
Lehden/sarjan volyymi
6
Lehden/sarjan numero
1
Sivunumerot
165-184
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
Klasstandem - ett forsknings- och utvecklingsprojekt inom undervisningen i det andra inhemska språket - Klasstandem. 2012 - 2015