What if gamified software is fully proactive? Towards autonomy-related design principles
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
1
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
The 6th International Workshop on Personalizing Persuasive Technologies (PPT 2022)
Emojulkaisun toimittajat
Oyibo, Kiemute; Al Thani, Dena; Gram-Hansen, Sandra; Orji, Rita; Win, Khin Than
Konferenssin nimi
International Workshop on Personalizing Persuasive Technologies
Lehden/sarjan nimi
CEUR workshop proceedings
ISSN-E (elektroninen)
1613-0073
ISSN-L (linking)
1613-0073
Kustantaja
CEUR-WS
Julkaisun JUFO ID
53269
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Kanava
Lehti/sarja
Julkaisumaa
Saksa
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2022
Lehden/sarjan volyymi
3153
Artikkelinumero
Paper 2
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
Avainsanat
Principles; Gamification; Software agents; Persuasive technology; Formal approaches; Argumentation dialogues
Lähdetietokantojen tunnukset
Scopus -tunniste
85130262741