HotCity—A Gamified Token System for Reporting Waste Heat Sources

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A4. Artikkeli konferenssijulkaisussa
Tyyppi
1

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
11
Tekijät
Wernbacher, Thomas; Pfeiffer, Alexander; Gebetsroither-Geringer, Ernst; Goels, Marko; Worster, Jakob; Meißner, Ernst; Graf, Angelika; Stollnberger, Romana; Geyer, Roman; Schmidt, Ralf-Roman; Serada, Alesha
Paikalliset tekijät
Tekijä
Serada, Alesha

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Disruptive Technologies in Media, Arts and Design : A Collection of Innovative Research Case-Studies that Explore the Use of Artificial Intelligence and Blockchain within the Media, Arts and Design Sector
Emojulkaisun toimittajat
Dingli, Alexiei; Pfeiffer, Alexander; Serada, Alesha; Bugeja, Mark; Bezzina, Stephen
ISBN (painettu)
978-3-030-93779-9
ISBN (elektroninen)
978-3-030-93780-5
Konferenssin nimi
ICISN 2021
Lehden/sarjan nimi
Lecture notes in networks and systems
ISSN-P (painettu)
2367-3370
ISSN-E (elektroninen)
2367-3389
ISSN-L (linking)
2367-3389
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
87580
Julkaisun JUFO-taso
Ei saatavissa
Kanava
Lehti/sarja
Julkaisumaa
Sveitsi
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2022
Lehden/sarjan numero
382
Sivunumerot
15–27
DOI
10.1007/978-3-030-93780-5_2
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

Avainsanat
crowdsourcing; blockchain; Energy saving; Gamification; Blockchain game

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
85126202798