Magis – A magical adventure : Using a mobile game to deliver an ACT intervention for elementary schoolchildren in classroom settings
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A1. Alkuperäisartikkeli
Tyyppi
1
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Journal of contextual behavioral science
ISSN-P (painettu)
2212-1447
ISSN-E (elektroninen)
2212-1455
ISSN-L (linking)
2212-1447
Julkaisun JUFO ID
86075
Julkaisun JUFO-taso
1
Kanava
Lehti/sarja
Julkaisumaa
Alankomaat
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2022
Lehden/sarjan volyymi
27
Sivunumerot
26-33
DOI
10.1016/j.jcbs.2022.11.010
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
Avainsanat
Acceptance and commitment therapy; Therapeutic games; Children; School-based intervention; Brief intervention
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:000908373300001
Scopus -tunniste
85143176781