A Mixed-Methods Study of Marketing Students’ Game-Playing Motivations and Gamification Elements

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
2
Tekijät
Jaskari, Minna-Maarit; Syrjälä, Henna

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Journal of marketing education
ISSN-P (painettu)
0273-4753
ISSN-E (elektroninen)
1552-6550
ISSN-L (linking)
0273-4753
Julkaisun JUFO ID
60931
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2022
Lehden/sarjan volyymi
2023:45
Lehden/sarjan numero
1
Sivunumerot
38-54
DOI
10.1177/02734753221083220
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
520 Muut yhteiskuntatieteet
Avainsanat
higher education; Gamification; marketing education; game-playing motivations; mixed-method; cluster analysis
Lisätietoja
Scopus:85129156234

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
000777943000001
Scopus -tunniste
Scopus:85129156234