Do players communicate differently depending on the champion played? Exploring the Proteus effect in League of Legends

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A1. Alkuperäisartikkeli
Tyyppi
1

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
5
Tekijät
Şengün, Sercan; Santos, Joao M.; Salminen, Joni; Jung, Soon-gyo; Jansen, Bernard J.
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Technological forecasting and social change
ISSN-P (painettu)
0040-1625
ISSN-E (elektroninen)
1873-5509
ISSN-L (linking)
0040-1625
Julkaisun JUFO ID
68113
Julkaisun JUFO-taso
3
Kanava
Lehti/sarja
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2022
Lehden/sarjan volyymi
177
Artikkelinumero
121556
DOI
10.1016/j.techfore.2022.121556
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

Avainsanat
Games; Toxicity; Vocality; Valence; League of Legends; Proteus effect
Lisätietoja
Scopus:85124099567

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
000784290300008