From teachers to students : digital literacy course for university teachers

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Laji
A. Vertaisarvioidut tieteelliset artikkelit
Referoitu
Kyllä
Alalaji
A1. Alkuperäisartikkeli
Tyyppi
1

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
1
Tekijät
Rintamäki, Katri Maria
Paikalliset tekijät
Tekijä
Rintamäki, Katri Maria

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Qualitative and Quantitative Methods in Libraries
ISSN-E (elektroninen)
2241-1925
ISSN-L (linking)
2241-1925
Julkaisun JUFO ID
81655
Julkaisun JUFO-taso
1
Kanava
Lehti/sarja
Julkaisumaa
Kreikka
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2019
Ilmoitusvuosi
2019
Lehden/sarjan volyymi
8
Lehden/sarjan numero
4
Sivunumerot
457-477
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Luokitukset ja lisätiedot

Avainsanat
Finland; education; academic libraries; digital literacy; university teachers; information literacy

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
000649111400004