Short video marketing : what, when and how short-branded videos facilitate consumer engagement
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Internet research
ISSN-P (painettu)
1066-2243
ISSN-E (elektroninen)
2054-5657
ISSN-L (linking)
1066-2243
Julkaisun JUFO ID
59081
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan numero
Published online 25 May 2023
DOI
10.1108/INTR-02-2022-0121
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 512 Liiketaloustiede, 518 Media- ja viestintätieteet
Avainsanat
Streaming; Digital marketing; Social media marketing; Short video marketing; Consumer engagement
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This project is supported by the National Natural Science Foundation of China (NSFC) (72272061; 71802097; 72072110); Major Program of National Fund of Philosophy and Social Science of China (18ZDA063); The Ministry of Education of Humanities and Social Science project (22YJC630077); Philosophy and Social Sciences Planning Program of Guangzhou (2021GZYB05 and 2022JDGJ06); Research Institute on Brand Innovation and Development of Guangzhou (2021CS05); Jinan University Management School Funding Program (GY21013); Institute for Enterprise Development, Jinan University, Guangdong Province (2021MYZD04 and 2020CP03), Liikesivistysrahasto (210301); KAUTE Foundation (20200531) and Academy of Finland (337653).
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:000993396700001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85159947178