Low Temperature Combustion Modeling and Predictive Control of Marine Engines
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Applied sciences
ISSN-E (elektroninen)
2076-3417
ISSN-L (linking)
2076-3417
Kustantaja
MDPI
Julkaisun JUFO ID
82219
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
0.92
Julkaisumaa
Sveitsi
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan volyymi
14
Lehden/sarjan numero
5
Artikkelinumero
2033
DOI
10.3390/app14052033
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
213 Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka, 1172 Ympäristötiede, 218 Ympäristötekniikka, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
low temperature combustion; reactivity controlled compression ignition; RCCI; model predictive control; MPC; physics-based modeling; phenomenological modeling; marine engines
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This work was conducted in framework of Clean Propulsion Technologies with financial support from Business Finland (ref. This work was conducted in framework of Clean Propulsion Technologies with financial support from Business Finland (ref. 43918/31/2020).).
Tutkimusaineistotiedot
Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The datasets presented in this article are not readily available due to commercial restrictions.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001182867300001
Scopus -tunniste
Scopus:85192476969