Toimittajakokemus on tärkeä tekijä yritysverkostoissa – SeAMKin ja Vaasan yliopiston juuri julkaistu tutkimus luo uutta näkökulmaa kokemuksiin vaikuttavista tekijöistä

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
D1 Artikkeli ammattilehdessä
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Ammatillinen
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Joensuu-Salo, Sanna; Rajala, Anni; Hautala-Kankaanpää, Tuire

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
@SEAMK-verkkolehti
ISSN-E (elektroninen)
2343-0087
ISSN-L (linking)
2343-0087
Kustantaja
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Julkaisumaa
Suomi
Kansainvälisyys
Ei

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Julkaisukieli
suomi

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
asiakkuudenhallinta; asiakkuus; liiketoiminta; tavarantoimittajat; toimitusketjut; yritykset
Lisätietoja
@SeAMK-verkkolehden artikkeleiden lisenssi on (ellei toisin ole mainittu) CC BY-ND -lisenssillä (ei muutoksia).

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
Tutkimus perustuu Diginet – Digitaaliset yritysverkostot -hankkeen aineistoon. Hanke on Euroopan unionin osarahoittama.