Toimittajakokemus on tärkeä tekijä yritysverkostoissa – SeAMKin ja Vaasan yliopiston juuri julkaistu tutkimus luo uutta näkökulmaa kokemuksiin vaikuttavista tekijöistä
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
D1 Artikkeli ammattilehdessä
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Ammatillinen
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
@SEAMK-verkkolehti
ISSN-E (elektroninen)
2343-0087
ISSN-L (linking)
2343-0087
Kustantaja
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Julkaisumaa
Suomi
Kansainvälisyys
Ei
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Julkaisukieli
suomi
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
asiakkuudenhallinta; asiakkuus; liiketoiminta; tavarantoimittajat; toimitusketjut; yritykset
Lisätietoja
@SeAMK-verkkolehden artikkeleiden lisenssi on (ellei toisin ole mainittu) CC BY-ND -lisenssillä (ei muutoksia).
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
Tutkimus perustuu Diginet – Digitaaliset yritysverkostot -hankkeen aineistoon. Hanke on Euroopan unionin osarahoittama.