Paying attention in metaverse: an experiment on spatial attention allocation in extended reality shopping
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Information technology and people
ISSN-P (painettu)
0959-3845
ISSN-E (elektroninen)
1758-5813
ISSN-L (linking)
0959-3845
Kustantaja
Emerald
Julkaisun JUFO ID
57860
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisun AJG-taso
3
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan volyymi
36
Lehden/sarjan numero
8
Sivunumerot
255-283
DOI
10.1108/itp-09-2021-0674
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
Mixed reality; Augmented reality; Virtual reality; Gamification; Immersive technology; Cognition; Information processing; Information seeking
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This work has been supported by KAUTE Foundation under Grant No. 20190003 and No. 20200531; OP Ryhmän Tutkimussäätiö under Grant No. 20200040; Liikesivistysrahasto under Grant No. 180386 and No. 210301; Business Finland under Grant No. 5654/31/2018 and Grant No. 4708/31/2019; Academy of Finland under Grant No. 327241 and Grant No. 337653; Youth Foundation for Humanities and Social Sciences Research of China’s Ministry of Education under Grant No. 22YJC630007, and Research Foundation of Anhui University of Finance and Economics under Grant No. ACKYB22018.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001068905300001
Scopus -tunniste
Scopus:85171425624