Feasible route towards decarbonising marine transport with flexible, hydrogen – enriched, reactivity controlled compression ignition mid-speed engines
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
International journal of hydrogen energy
ISSN-P (painettu)
0360-3199
ISSN-E (elektroninen)
1879-3487
ISSN-L (linking)
0360-3199
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
58511
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
1.38
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
142
Sivunumerot
1196-1210
DOI
10.1016/j.ijhydene.2025.02.152
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
214 Kone- ja valmistustekniikka, 222 Muu tekniikka
Avainsanat
Multizone model; RCCI; H2 blending; Engine rapid prototyping
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
The work was conducted in the framework of the Clean Propulsion Technologies project [7] with financial support from Business Finland (ref. 38485/31/2020). The authors would also like to acknowledge Ella and Georg Ehrnrooth foundation (17-12898-11) for graciously funding the research.
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001512858200023
Scopus -tunniste
2-s2.0-85217891977