Real-time predictive model for reactivity controlled compression ignition marine engines

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
7
Tekijät
Storm, Xiaoguo; Vasudev, Aneesh; Shamekhi, Amir-Mohammad; Modabberian, Amin; Zenger, Kai; Hyvönen, Jari; Mikulski, Maciej

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Control engineering practice
ISSN-P (painettu)
0967-0661
ISSN-E (elektroninen)
1873-6939
ISSN-L (linking)
0967-0661
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
54113
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan volyymi
141
Artikkelinumero
105724
DOI
10.1016/j.conengprac.2023.105724
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
1172 Ympäristötiede, 213 Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka, 218 Ympäristötekniikka, 114 Fysiikka, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
Low-temperature combustion; RCCI; Multi-zone model; Real-time model; Model predictive control

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
The work was conducted in the framework of the Clean Propulsion Technologies project with financial support from Business Finland (ref. 38475/31/2020).

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001096737300001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85174524952