Real-time predictive model for reactivity controlled compression ignition marine engines
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Control engineering practice
ISSN-P (painettu)
0967-0661
ISSN-E (elektroninen)
1873-6939
ISSN-L (linking)
0967-0661
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
54113
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Lehden/sarjan volyymi
141
Artikkelinumero
105724
DOI
10.1016/j.conengprac.2023.105724
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
1172 Ympäristötiede, 213 Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka, 218 Ympäristötekniikka, 114 Fysiikka, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
Low-temperature combustion; RCCI; Multi-zone model; Real-time model; Model predictive control
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
The work was conducted in the framework of the Clean Propulsion Technologies project with financial support from Business Finland (ref. 38475/31/2020).
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001096737300001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85174524952