Playful Study Design: A Novel Approach to Enhancing Student Well-Being and Academic Performance

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Costantini, Arianna; Bakker, Arnold B.; Scharp, Yuri S.
Paikalliset tekijät
Tekijä
Bakker, Arnoldus Bastiaan

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Educational psychology review
ISSN-P (painettu)
1040-726X
ISSN-E (elektroninen)
1573-336X
ISSN-L (linking)
1040-726X
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
55074
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
5.3
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
37
Lehden/sarjan numero
2
Artikkelinumero
article number 47
DOI
10.1007/s10648-025-10022-6
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
515 Psykologia
Avainsanat
Playful study design; Proactivity; Study demands–resources theory; Study engagement

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
Open access funding provided by Università degli Studi di Roma Tor Vergata within the CRUICARE Agreement. No funding was received for conducting this study.
Rahoittajat
Rahoittaja
-
Rahoituksen nimi
-
Rahoituspäätös
-

Tutkimusaineistotiedot

Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data that support the findings of this study are available from the corresponding author upon reasonable request.
Tunnisteet
Aineiston tunniste
-

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001479117000001
Scopus -tunniste
2-s2.0-105004216885