Playful Study Design: A Novel Approach to Enhancing Student Well-Being and Academic Performance
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Educational psychology review
ISSN-P (painettu)
1040-726X
ISSN-E (elektroninen)
1573-336X
ISSN-L (linking)
1040-726X
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
55074
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
5.3
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
37
Lehden/sarjan numero
2
Artikkelinumero
article number 47
DOI
10.1007/s10648-025-10022-6
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
515 Psykologia
Avainsanat
Playful study design; Proactivity; Study demands–resources theory; Study engagement
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
Open access funding provided by Università degli Studi di Roma Tor Vergata within the CRUICARE Agreement. No funding was received for conducting this study.
Rahoittajat
Rahoittaja
-
Rahoituksen nimi
-
Rahoituspäätös
-
Tutkimusaineistotiedot
Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data that support the findings of this study are available from the corresponding author upon reasonable request.
Tunnisteet
Aineiston tunniste
-
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001479117000001
Scopus -tunniste
2-s2.0-105004216885