SCR+ASC Performance During a Period of Late Diesel Injection for DPF Regeneration

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssialusta

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
9
Tekijät
Ovaska, Teemu; Spoof-Tuomi, Kirsi; Niemi, Seppo; Valkjärvi, Pauli; Mikulski, Maciej; Lehtoranta, Kati; Alanen, Jenni; Happonen, Matti; Maunula, Teuvo
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
Proceedings of ASME 2024 ICE Forward Conference
ISBN (elektroninen)
978-0-7918-8852-0
Konferenssin nimi
ICE Forward Conference
Kustantaja
American Society of Mechanical Engineers
Julkaisun JUFO ID
8693
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Artikkelinumero
ICEF2024-140557
DOI
10.1115/ICEF2024-140557
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
Diesel engine; Nitrogen oxides; Selective catalytic reduction; Late diesel injection; Regeneration

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This research was funded by Business Finland under the project ‘Clean Propulsion Technologies’ (38475/31/2020)

Tutkimusaineistotiedot

Tutkimusaineistotiedot julkaisussa
The data that has been used is confidential.

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
Scopus:85212445887