Representing groups of students as personas: A systematic review of persona creation, application, and trends in the educational domain
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Katsausartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
Computers and education open
ISSN-E (elektroninen)
2666-5573
ISSN-L (linking)
2666-5573
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
88832
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
2.71
Julkaisumaa
Alankomaat
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
8
Artikkelinumero
100242
DOI
10.1016/j.caeo.2025.100242
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
Persona; Students; Education; User-Experience; Systematic literature review
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
A grant from the Qatar Foundation supported this work.
Rahoittajat
Tutkimusaineistotiedot
Tunnisteet
Lähdetietokantojen tunnukset
WoS -tunniste
WOS:001409979600001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85216128462