Representing groups of students as personas: A systematic review of persona creation, application, and trends in the educational domain

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Katsausartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
7
Tekijät
Farooq, Ali; Alabed, Amani; Msefula, Pilira Stella; Tamime, Reham AL; Salminen, Joni; Jung, Soon-gyo; Jansen, Bernard J.
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Lehden/sarjan nimi
Computers and education open
ISSN-E (elektroninen)
2666-5573
ISSN-L (linking)
2666-5573
Kustantaja
Elsevier
Julkaisun JUFO ID
88832
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
2.71
Julkaisumaa
Alankomaat
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
8
Artikkelinumero
100242
DOI
10.1016/j.caeo.2025.100242
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
Persona; Students; Education; User-Experience; Systematic literature review

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
A grant from the Qatar Foundation supported this work.
Rahoittajat

Tutkimusaineistotiedot

Tunnisteet

Lähdetietokantojen tunnukset

WoS -tunniste
WOS:001409979600001
Scopus -tunniste
2-s2.0-85216128462