Enabling Near-Zero Emissions and Superior Efficiency in Large-Bore, Medium-Speed Engines with a Hydrogen-Argon Power Cycle
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssialusta
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
17th International Conference on Engines and Vehicles
Konferenssin nimi
International Conference on Engines and Vehicles
Lehden/sarjan nimi
Sae technical papers
ISSN-P (painettu)
0148-7191
ISSN-L (linking)
0148-7191
Kustantaja
Society of automotive engineers
Julkaisun JUFO ID
71412
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
0.41
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Artikkelinumero
2025-24-0001
DOI
10.4271/2025-24-0001
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
Closed loop power cycle; Combustion; Combustion processes; Conductivity; Engines; Exhaust emissions; Gases; GT suite; Heat transfer; Hydrogen; Knock; Optimization; Oxygen; Pressure; Vehicle integration
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This research was conducted as part of the Integrated Hydrogen–Argon Power Cycle (iHAPC) project, co-funded by Business Finland (ref. 10309/31/2023).
Rahoittajat
Tutkimusaineistotiedot
Tunnisteet