Enabling Near-Zero Emissions and Superior Efficiency in Large-Bore, Medium-Speed Engines with a Hydrogen-Argon Power Cycle

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssialusta

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
6
Tekijät
Ahammed, Sajid; Ahmad, Zeeshan; Mahmoudzadeh Andwari, Amin; Kakoee, Alireza; Hyvonen, Jari; Mikulski, Maciej
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
17th International Conference on Engines and Vehicles
Konferenssin nimi
International Conference on Engines and Vehicles
Lehden/sarjan nimi
Sae technical papers
ISSN-P (painettu)
0148-7191
ISSN-L (linking)
0148-7191
Kustantaja
Society of automotive engineers
Julkaisun JUFO ID
71412
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
0.41
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Artikkelinumero
2025-24-0001
DOI
10.4271/2025-24-0001
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä

Saatavuustiedot

Linkki rinnakkaistallenteeseen

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
214 Kone- ja valmistustekniikka
Avainsanat
Closed loop power cycle; Combustion; Combustion processes; Conductivity; Engines; Exhaust emissions; Gases; GT suite; Heat transfer; Hydrogen; Knock; Optimization; Oxygen; Pressure; Vehicle integration

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This research was conducted as part of the Integrated Hydrogen–Argon Power Cycle (iHAPC) project, co-funded by Business Finland (ref. 10309/31/2023).
Rahoittajat

Tutkimusaineistotiedot

Tunnisteet