Signal-free Path-free Intersection Control for Connected Vehicles under Automated Driving
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Alkuperäisartikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Julkaisukanavan tiedot
Lehden/sarjan nimi
IEEE transactions on intelligent vehicles
ISSN-P (painettu)
2379-8858
ISSN-E (elektroninen)
2379-8904
ISSN-L (linking)
2379-8858
Kustantaja
IEEE
Julkaisun JUFO ID
84449
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisu on FT-listalla
Ei
Julkaisun SNIP-taso
3.49
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2024
Ilmoitusvuosi
2024
Lehden/sarjan numero
Date of Publication: 08 May 2024
Sivunumerot
1-13
DOI
10.1109/tiv.2024.3398556
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
213 Sähkö-, automaatio- ja tietoliikennetekniikka, elektroniikka, 212 Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 222 Muu tekniikka, 111 Matematiikka, 112 Tilastotiede
Avainsanat
Aerospace electronics; collision avoidance; Connected vehicles; connected vehicles under automated driving; model predictive contouring control; Numerical models; Predictive models; Space exploration; Space vehicles; Traffic control; Trajectory; urban intersections
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
This work was funded in part by Fundacao de Amparo a Pesquisa e Inovacao do Estado de Santa Catarina (FAPESC) under grant 2021TR2265; by The Brazilian Agency for Higher Education, under PROEX and the project PrInt CAPES-UFSC “Automation 4.0”; and by the National Council for Scientific and Technological Development.
Lähdetietokantojen tunnukset
Scopus -tunniste
Scopus:85193024236