Human-Centred Artificial Intelligence in Progressive Education: Unravelling the Benefits and Challenges in Qatar’s HEIs
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
The Future of Education Policy in the State of Qatar
Emojulkaisun toimittajat
Zaidan, Esmat; Tok, Evren; Al-Fadala, Asmaa; Cochrane, Logan
ISBN (painettu)
978-981-97-9666-3
ISBN (elektroninen)
978-981-97-9667-0
Lehden/sarjan nimi
Gulf Studies
ISSN-P (painettu)
2662-4494
ISSN-E (elektroninen)
2662-4508
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
5952
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Singapore
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
21
Sivunumerot
105-126
DOI
10.1007/978-981-97-9667-0_6
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Linkki rinnakkaistallenteeseen
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Lähdetietokantojen tunnukset
Scopus -tunniste
2-s2.0-105003610814