Human-Centred Artificial Intelligence in Progressive Education: Unravelling the Benefits and Challenges in Qatar’s HEIs

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
9
Tekijät
Jansen, Bernard J.; Jung, Soon-gyo; Farooq, Ali; Salminen, Joni; Aldous, Kholoud; Msefula, Pilira Stella; Alabed, Amani; Khan, Salar M.; O’Kennedy, Richard
Paikalliset tekijät

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
The Future of Education Policy in the State of Qatar
Emojulkaisun toimittajat
Zaidan, Esmat; Tok, Evren; Al-Fadala, Asmaa; Cochrane, Logan
ISBN (painettu)
978-981-97-9666-3
ISBN (elektroninen)
978-981-97-9667-0
Lehden/sarjan nimi
Gulf Studies
ISSN-P (painettu)
2662-4494
ISSN-E (elektroninen)
2662-4508
Kustantaja
Springer
Julkaisun JUFO ID
5952
Julkaisun JUFO-taso
2
Julkaisumaa
Singapore
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2025
Ilmoitusvuosi
2025
Lehden/sarjan volyymi
21
Sivunumerot
105-126
DOI
10.1007/978-981-97-9667-0_6
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
2-s2.0-105003610814