Ethical Considerations in Gamified Interactive Marketing Praxis

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
3
Tekijät
Al-Msallam, Samaan; Xi, Nannan; Hamari, Juho
Paikalliset tekijät
Tekijä
Xi, Nannan

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
The Palgrave Handbook of Interactive Marketing
Emojulkaisun toimittajat
Wang, Cheng Lu
ISBN (painettu)
978-3-031-14960-3
ISBN (elektroninen)
978-3-031-14961-0
ISBN (muu)
978-3-031-14963-4
Kustantaja
Palgrave Macmillan
Julkaisun JUFO ID
5778
Julkaisun JUFO-taso
3
Julkaisumaa
Sveitsi
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2023
Ilmoitusvuosi
2023
Sivunumerot
963–985
Artikkelinumero
Chapter 41
DOI
10.1007/978-3-031-14961-0_41
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede, 113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet, 515 Psykologia
Avainsanat
Gamification; Game; Ethics; Manipulation; Sustainable; Service

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
This work has been supported by: Institute of International Education; Finnish National Agency for Education; Liikesivistysrahasto under Grant No. 210301 (Project name: GAMETH | Gamified Services Towards Sustainable Ends with Ethical Means); Academy of Finland Flagship Programme under Grant No. 337653 (Project name: UNITE | Forest-Human-Machine Interplay).

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
Scopus:85160161799