Artificial Intelligence, Blockchain, Big Data Analytics, Machine Learning and Data Mining in Traditional CRM and Social CRM : A Critical Review
Hyväksytty
Luokittelutiedot
OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssialusta
Julkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
2022 IEEE/WIC/ACM International Joint Conference on Web Intelligence and Intelligent Agent Technology (WI-IAT)
Emojulkaisun toimittajat
Zhao, Jiashu; Fan, Yixing; Bagheri, Ebrahim; Fuhr, Norbert; Takasu, Atsuhiro
ISBN (painettu)
978-1-6654-9403-8
ISBN (elektroninen)
978-1-6654-9402-1
Konferenssin nimi
International Joint Conference on Web Intelligence and Intelligent Agent Technology (WI-IAT)
Kustantaja
IEEE
Julkaisun JUFO ID
5475
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä
Julkaisun tarkemmat tiedot
Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2023
Sivunumerot
504-510
DOI
10.1109/WI-IAT55865.2022.00080
Julkaisukieli
englanti
Yhteisjulkaisutiedot
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Saatavuustiedot
Verkkojulkaisun linkki
Luokitukset ja lisätiedot
OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Social CRM; Customer Relationship Management; Artificial Intelligence; Blockchain; Big Data; Data Mining; Machine Learning; Quality of Service; Quality of Experience; Customer Experience; Innovation; Review
Rahoittajatiedot
Rahoitustiedot julkaisussa
The authors gratefully acknowledge the financial support of this research by the German Academic Exchange Service (DAAD) within the project “Social CRM as Specialization Subject in Brazilian Universities” (57449332).
Lähdetietokantojen tunnukset
Scopus -tunniste
Scopus:85158856525