Artificial Intelligence, Blockchain, Big Data Analytics, Machine Learning and Data Mining in Traditional CRM and Social CRM : A Critical Review

Hyväksytty

Luokittelutiedot

OKM-julkaisutyyppi
A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa
Julkaisun muoto
Artikkeli
Kohderyhmä
Tieteellinen
Vertaisarvioitu
Vertaisarvioitu
Artikkelityyppi
Muu artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssialusta

Julkaisun tekijät

Tekijöiden lukumäärä
4
Tekijät
Lampropoulos, Georgios; Siakas, Kerstin; Viana, Julio; Reinhold, Olaf
Paikalliset tekijät
Tekijä
Siakas, Kerstin

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi
2022 IEEE/WIC/ACM International Joint Conference on Web Intelligence and Intelligent Agent Technology (WI-IAT)
Emojulkaisun toimittajat
Zhao, Jiashu; Fan, Yixing; Bagheri, Ebrahim; Fuhr, Norbert; Takasu, Atsuhiro
ISBN (painettu)
978-1-6654-9403-8
ISBN (elektroninen)
978-1-6654-9402-1
Konferenssin nimi
International Joint Conference on Web Intelligence and Intelligent Agent Technology (WI-IAT)
Kustantaja
IEEE
Julkaisun JUFO ID
5475
Julkaisun JUFO-taso
1
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kansainvälisyys
Kyllä

Julkaisun tarkemmat tiedot

Julkaisuvuosi
2022
Ilmoitusvuosi
2023
Sivunumerot
504-510
DOI
10.1109/WI-IAT55865.2022.00080
Julkaisukieli
englanti

Yhteisjulkaisutiedot

Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei

Saatavuustiedot

Luokitukset ja lisätiedot

OKM-tieteenalaluokitus
512 Liiketaloustiede
Avainsanat
Social CRM; Customer Relationship Management; Artificial Intelligence; Blockchain; Big Data; Data Mining; Machine Learning; Quality of Service; Quality of Experience; Customer Experience; Innovation; Review

Rahoittajatiedot

Rahoitustiedot julkaisussa
The authors gratefully acknowledge the financial support of this research by the German Academic Exchange Service (DAAD) within the project “Social CRM as Specialization Subject in Brazilian Universities” (57449332).

Lähdetietokantojen tunnukset

Scopus -tunniste
Scopus:85158856525